Serdar Paktin

Kültürel ve Duyusal Kodları Anlamlandırma Danışmanı

Kültürel ve Duyusal Kodları Anlamlandırma Danışmanı

Serdar Paktin askeri lise ve Hava Harp Okulu eğitiminden sonra Dokuz Eylül Üniversitesi’nde Amerikan Kültürü ve Edebiyatı lisans derecesi yaptı. Fulbright Bursuyla New York’ta yer alan The New School’da İnterdisipliner Çalışmalar yüksek lisansı yaptı. Kültürler ile duyusal iletişimin kesişim noktasında marka, kurum ve şirketlere hizmet eden Londra merkezli pakt agency’yi kurdu ve bu alanda küresel markalara kültürel ve duyusal kodları anlamlandırma danışmanlığı yapıyor. Müşterileri arasında Unilever, Coca-Cola ve Netflix gibi küresel markalar yer alıyor.

Duyusal kodlar ve iletişim alanındaki tecrübesini, 2014’ten bu yana, kurucu ortağı olduğu İstanbul merkezli temaset deneyim stüdyosu bünyesinde, Tasty Cinema gibi, yaratıcı duyusal deneyim formatları tasarlamakta kullanıyor. 10 yıldır Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde öğretim görevlisi sıfatıyla ders veriyor. Ayrıca, çeşitli yayınlar için makale ve yazı yazıyor; farklı kurumlar için kolaylaştırıcılık ve eğitmenlik yapıyor.

Yazılar

SERDAR PAKTİN: ÇOKLU DUYUSAL DENEYİM

SERDAR PAKTİN: ÇOKLU DUYUSAL DENEYİM

Nespresso
Nude
Nude
IWSA Logo