ODTÜ İşletme bölümü lisans diplomasından sonra İngiltere’de Pazarlama uzmanlığında MBA yaptı. Uluslararası markalarda pazarlama alanında yönetici olarak çalıştı. Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesinde Örgüt Teorisi ve Strateji konusunda doktora programına devam ettikten sonra 2004-2020 yılları arasında Mey Diageo’da pek çok görev üstlendi. Pazarlama, Kayra şarapları, rakı kategorisi ve inovasyon bölümlerinde yöneticilik yaptı. Pek çok alkollü içki markasının lansman projesini yönetti. IWSA’nın (International Wines and Spirits Academy) kuruluş projesini gerçekleştirdi. Mey Diageo’daki yöneticiliği döneminde, yurt dışında Türk Şaraplarının tanıtımını hedefleyen “Wines of Turkey” projesinden sorumlu olarak Şarap Üreticileri Derneği’nde Yönetim Kurulu Üyeliği görevini yerine getirdi. Yerel Anadolu üzümlerine yönelik ilk tanıtım çalışmalarında aktif rol aldı.
2021’den bu yana Fernkolektif markası ile alkollü içecekler ve inovasyon stratejileri alanında bağımsız danışmanlık yapıyor. Şarap ve alkollü içkilerin Türkiye’deki gelişimi, gıda ve içecek etiği ile teorinin mevcut tüketim odaklı dünya dinamikleriyle nasıl ilişkili olduğu ve gelecekteki gıda politikaları hakkında disiplinler arası araştırmalar yapıyor.
California Vinquiry Labs Sensory Training, Plumton College Viticulture, Wine and Spirit Education Trust Level 3 ve WSET Trainer sertifikaları sahibidir. Halen İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümü’nde ikinci üniversite programına devam etmektedir.
18 Yaşından büyük olduğunuzu teyit etmek için lütfen doğum tarihinizi girin.
Gün
13
01
31
Ay
Temmuz
Ocak
Aralık
Yıl
2024
1944
2024
BU SİTEYE GİRİŞ YAPABİLMENİZ İÇİN 18 YAŞINDAN BÜYÜK OLMAK ZORUNDASINIZ